Tuesday 10 May 2022

Video One Shot - Lagu Melayu

Hai semua. Jom tengok kumpulan aku menari.. HAHAHAH...

Tapi, sebelum tu aku nak cerita sikitlah waktu hari kejadian rakam video ni. Pagi tu perut aku punyalah cari masalah sebab sakit teruk ye masalah perempuan aku tu. Memang pagi - pagi tu kacau mood aku je. Tapi bila dah lama-lama dengan kawan-kawan aku yang lain, rasa sakit tu pun hilang. HAHAHA. Jadinya, aku teruskan jelah dengan nak buat video menari dengan menyanyi ni. Kalau korang nak tahukan, kitorang semua practise waktu tu jugak.HAHHAHA.. lebih kurang 3 ke 4 round jugaklah practise. Ubah ubah kedudukanlah.Penat tu memang penat. Mana taknya berjalan kaki dari kolej canselor ke Bukit Ekspo dengan berbaju kurung..fuh.. berpeluh peluh. Lebih kurang 3 jam jugaklah kitorang dekat Bukit Ekspo tu nak rakam video ni je.HAHAHHA.. Alhamdulillah. Siap jugak video One shot kumpulan aku. Walaupun hasilnya macam biasa je.. Tapi aku bangga dengan diorang sebab berani untuk menari sama sama buat Video. Aku akan simpan kenangan ni elok-elok. 

So, korang bolehlah tengok hasil video One Shot kumpulan aku SaPe Production dekat link ini!!

Semoga terhibur tau..HEHEHEH

Byee!!

https://youtu.be/EnH5tNkjWa4



Kehadiran kuliah Minggu 7, Rabu (11 Mei 2022)

No comments:

Post a Comment

Kehadiran Kuliah

KEHADIRAN KULIAH DAN AMALI SEPANJANG MINGGU MINGGU 2                          Kehadiran Kuliah (30/3/2022) - Letak telefon di pipi kiri     ...