Monday 18 April 2022

Food Hunting

 Siapa je yang tak suka makan. kan?? Hehehe.. Samalah macam aku, Aku suka sangat nak cuba menu menu baru. Tapi tulah, kadang kadang kita  kena tengok bajet jugak .. Heee Bagi aku kan, bila kita suka buat apa yang kita minat ni.. happy and tenang je rasa. Plus bila aku takde mood ke apa ke.. Aku akan cari makanan..Heee

Selalunya aku akan jalan jalan cari makan dengan kakak aku yang nombor 3 tu. Sebab dia jugaklah selalu belanja aku itu ini.. Hee.. Bila hujung minggu je, mesti kitorang akan keluar berdua cuci mata and cari makan sekali. Syokk...






Johnny's Restaurantant , IOI Putrajaya 


Llao llao Aeon Mall Nilai


Starbucks , Dpulze Cyberjaya



MyKori Dessert, Nilai



Nando's IOI Putrajaya Mall

No comments:

Post a Comment

Kehadiran Kuliah

KEHADIRAN KULIAH DAN AMALI SEPANJANG MINGGU MINGGU 2                          Kehadiran Kuliah (30/3/2022) - Letak telefon di pipi kiri     ...