Friday 27 May 2022

Tiktok- Senaman Ringkas

 

Posting Tutorial Senaman Ringkas di Akaun Tiktok Sendiri

Hai semua. okayh. aku nak cerita sikit tentang perjalanan aku siapkan video ni. Jujur aku terkejutlah sebab kena siapkan semua hari yang sama jugak..huhhuuh.. Aku pun pergilah dekat halaman Blok Mahsuri Kolej Canselor UPM ni untu rakam video. Fuhh.. perasaan malu tu.. membuak buak ye.. Mana tak nye.. waktu aku sibuk nak rakam nilah.. banyak pula mat mat moto  lalu ..baru habis solat jumaat kan..gitu.. Aku pun tebalkan jelah muka nak siapkn  video senaman ringkas ni. Walaupun nampak macam pelik dan kelakar sikit.. Siap jugaklah video tiktok aku.HAHAHHA.. 

Jadi. kalau korang nak tengok boleh tekan link dekat bawah ni okayh.!

Jangan lupa untuk follow and like sekali.... Maceh.. 

Semoga dapat memberi manfaat dan terhibur!

https://vt.tiktok.com/ZSdVHGc3T/?k=1



Kehadiran Kuliah Amali Minggu 9 (27/5/2022)



No comments:

Post a Comment

Kehadiran Kuliah

KEHADIRAN KULIAH DAN AMALI SEPANJANG MINGGU MINGGU 2                          Kehadiran Kuliah (30/3/2022) - Letak telefon di pipi kiri     ...